7 Mayıs 2012 Pazartesi

Kurdeleli Bebek Yeleği


Kermes çalışmalarımızın olduğundan bahsetmiştim daha önce, hayırlısıya kermesimizi yaptık.  Umduğumuzun üzerinde bir gelir elde ettik. Koşturmaca içerisinde, yoğun ama güzel günler geçirdik elhamdülillah. Bu yelek de kermesten bir gün önce zar zor yetiştirebildiğim son parça idi. Şimdi sahibini buldu bebek bekleyen bir arkadaş satın aldı, umarım güzel günlerde kullanırlar. Daha önce çeşitli bebek yelekleri örmüştüm kurdeleli ilk defa ördüm zevkli geldi tekrar edebilirim, yapılışı zor değilmiş. 7 ilmek haroşa ördüm 7 ilmek düzü ise örmeden şişe aldım ve düzlerin önündeki iplikler modelimizi oluşturdu. Ön yüzü bu şekilde arka yüzü ise haroşa olarak ördüm. Bu şekilde yedi sıra örüyoruz ardından  haroşaların üzerine düz düzlerin üzerine haroşa gelecek şekilde  devam ediyoruz. kurdeleleri ise örmeden şişe geçirerek atladığımızda oluşan iplikleri kurdele ile ortasından sıkıştırıyoruz ve kurdeleyi arkadan dikiyoruz.
Bu arada bunlar rahmetli fotoğraf makineciğim ile çektiğim son karelerdi. Kermes telaşında olduğumuz o gün çantamda bulunan pet şişedeki su fotoğraf makineme sızınca fotoğraf makinem rahmetli oldu. Malum fotoğrafsız tarifler hoş olmayacağına göre yenisini alana dek mecburi ara vermek durumundayım. Mesela bugün yaptığım  poğaçalarımı çekemedim ama buradayım sizi izlemeye devam ediyorum merak etmeyin..

14 yorum:

  1. çok şık olmuş canım emeklerine sağlık,sahibesi iyi günlerinde giyer inşallah,selamlar :)

    YanıtlaSil
  2. Kermes çalışmaları için ellerinize yüreklerinize sağlık canım.
    Yelek harika olmuş,ellerine sağlık,giyecek bebiş güle güle giysin.
    Ödül için çokk teşekkür ediyorum canım,çok mutlu oldum.
    Ben de tüm arkadaşlarımla beraber seninle de paylaşıyor sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  3. yelek güzel olmuş ellerine sağlık, kurdeleleri dikmek zor olmuştur ama yada bana öyle :)fotoğrafmakinene en kısa zamanda kavuşursun inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Canım,
    ellerine ve emeğine sağlık. Çok şık olmuş.Kuzucukta en iyi günlerde giysin inşAllah.
    Kermesinizin de istediğiniz gibi güzel ve yararlı olmasına sevindim.
    Fotoğraf makinen için geçmişler olsun diyorum.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. canım benim ellerine sağlık ben kızıma ördüm çok zevkli
    :)

    YanıtlaSil
  6. fotograf makinana gecmis olsun,mecburen yenisi gerek.gerci bende fotograf makinAsI kullanma ozurluyum.oyuzden cep telefonundan cekiyorum.daha kolay geliyor,cekmek,yuklemek.

    YanıtlaSil
  7. kermesinizi allah kabul etsin inşallh ,ankarada da başladı kermesler. makinaya da üzüldüm inşallh en kısa zamanda sorununu halledersin.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. eminim yerini bulmuştur canım,allah kabul etsin,yelek çok cici olmuş eline sağlık..

    YanıtlaSil
  9. ÇOOOOK GÜZEL.ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  10. allah kabul etsin inşallah ihtiyaç sahiplerine ulaşır
    makinenede allah rahmet eylesin canım

    YanıtlaSil
  11. Bebek yeleğine bayıldım çok güzel işlemişsin. Ellerine sağlık.
    Bu arada fotoğraf makinene çok üzüldüm. Canın sağolsun diyorum.
    Senden güzel tarifler bekliyorum. Ziyarete de beklerim sevgiler, Pırıl.

    YanıtlaSil
  12. CANIM NASILSIN İYİSİNDİR İNŞALLAH
    :)

    YanıtlaSil
  13. Yelek güzel olmuş anneciğim bir de fotoğraf makinesi alsan fotğraf makinesi olmayınca malesef bende aktif olamıyorum. :(

    YanıtlaSil