29 Eylül 2012 Cumartesi

Fındıklı Kurabiye

Ben geldim sıcak havalar bitince, okullar da açılınca sonunda evde oturmaya başlayacaktım ve blogumla ilgilenecektim ki yeni bir kermes hazırlığına başladık. Fırsat buldukça yeni tarifler eklemek ve arkadaşlarımın o güzel tariflerini okuyup denemek istiyorum, zaman bulurum inşaallah.

 Gelelim ağızda dağılan fındıklı kurabiye tarifine
1 su bardağı çekilmiş fındık
1 paket oda ısısında margarin
1 su bardağında biraz eksik pudra şekeri ,
1 tatlı kaşığı tarçın
3 çorba kaşığı nişasta
1 paket kabartma tozu
Yumuşak kıvamlı bir hamur olacak şekilde un

Önce margarin ve pudra şekeriyle başlayıp diğer malzemeleri de ekleyerek  yumuşak kıvamlı bir hamur elde ediyoruz. Hamurumuzdan parçalar koparıp yuvarlıyoruz yağlı kağıt serdiğimiz tepsiye dizilen kurabiyelerimizi
170 derece fırında 35 dakika kadar pişiriyoruz. Kurabiyelerimiz biraz soğuduktan sonra pudra şekeri, tarçın ve fındık kırığı karışımına buluyoruz. Bu malzemelerle 36 adet kurabiye çıktı bereketli bir tarif.



4 yorum:

  1. Kermesiniz hayırlı ve bereketli olur inşaallah..
    Güzel meşguliyet hayra vesile olmak, kurabiyeleriniz de çok güzel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. fındık kurabiyeye çok yakışır,ellerine sağlık ,kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  3. Nevininyemekleri11 Ekim 2012 18:08

    Agizda dagilan kurabiye findikla bulusunca sadece ellerinize saglik demek kaliyor bize.bende bir bursali olarak takipteyim:)banada beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. mis gibi fındık kokuyordur bu kurabiyeler,
    eline sağlık arkadaşım,
    hayırlı bayramlar,sevgiler...

    YanıtlaSil