2 Ocak 2013 Çarşamba

Sürpriz Kurabiye (Coco Star)




Kakaolu lezzetleri çok severim, hindistan cevizlileride  işte bu kurabiyeler de sevdiğim bu iki lezzetin muhteşem buluşması. Lezzetli oluşunun yanı sıra çok ta şık duruyorlar. Çok övdüm kurabiyeleri gelelim tarife;

Malzemeler
1 yumurta
125 gram margarin
1 su bardağı pudra şekeri
1 kahve fincanı ay çiçek yağı
1 küçük paket (25 gr) kakao
1 paket kabartma tozu
3-4 su bardağı un
2 kahve fincanı hindistan cevizi
2 kaşık toz şeker

Yapılışı:
İç dolgusunu hazırlamak için bir kaba hindistan cevizi ve toz şekeri koyalım. Yumurtanın sarısını ve beyazını ayırıp, beyazını iç dolgu malzememiz olan hindistan cevizi ve şeker karışımına ekleyelim.
Yumurta sarısı, pudra şekeri, margarin, ayçiçek yağı, kakao, hamur kabartma tozu ve unu yoğurarak kurabiye hamurumuzu hazırlayalım. Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alıp elimizde düzleştirince içine dolgu malzememizi koyup yuvarlayıp top şekli veriyoruz. Yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine dizip, önceden ısıtılımış 175 derece sıcaklıktaki fırında yarım saat kadar pişiriyoruz. Üzerine pudra şekeri serperek servis ediyoruz.

7 yorum:

  1. şık bir lezzet,ellerine sağlık...yeni yılın kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık tatlım bende çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Bu kurabiyeye bayiliyorum ,emeklerine saglik....

    YanıtlaSil

  4. ellerine saglik ne kadar da nefis gorunuyor
    ordan bana da parcaciklari yollasan hayir demem
    yani :))) bende bloguma seni seve seve bekliyorum
    bisous bisous

    YanıtlaSil
  5. merhaba ben de geldim..takipteyim he le şu iştah açıcı sanat eseri diyorum ben onlara görünce hiç dayanamadım:) sevgilerrr

    YanıtlaSil
  6. Çok guzel olmuş ah şimdi olsa da yesem ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  7. hic yapmadim ama tarifini not alip deneyecegim canim.sevgiler.

    YanıtlaSil